תרגום לגרמנית – תרגום מסמכים משפטיים

השפה הגרמנית היא שפה שקשורה מאוד לעם היהודי לטוב ולרע. כאשר יש לנו ניצולי שואה במשפחה יש לנו זכות ואפילו חובה לתבוע פיצויים מממשלת גרמניה בגין הפשעים של הנאצים. פיצויים אלו יכולים לאפשר לניצולי שואה רבים לחיות בכבוד וליהנות מאיכות חיים טובה יותר. בשביל שנוכל להוכיח לגרמנים שההורים או שסבא וסבתא שלנו הם ניצולי שואה אנחנו צריכים לתרגם לגרמנית מסמכים שונים. תרגום לגרמנית של מסמכים משפטיים יכול להקל עלינו את מלאכת תביעת הפיצויים והוא יכול לאפשר לנו להגיש את התביעה באופן חלק. הגשת התביעה בגיבוי של מסמכים שמתורגמים לגרמנית תוכל לאפשר לנו בסופו של התהליך ליהנות מהפיצוי הכספי שמגיע לנו ולקרובי המשפחה שלנו.

תרגום לגרמנית – תרגום תעודות לידה ותעודות נישואין


פעמים רבות יש אנשים בארץ שמעוניינים להוציא אזרחות גרמנית או דרכון גרמנית. להוצאת דרכון גרמני יש יתרונות רבים והיא יכולה לאפשר לנו לנוע ביתר קלות באירופה וגם ליהנות משלל הטבות שונות כמו לימודים אקדמאיים בחינם. בשביל שנוכל להוציא דרכון גרמני אנחנו צריכים לתרגם לגרמנית מספר מסמכים שונים. תרגום לגרמנית של תעודת הלידה שלנו ותעודת הנישואין שלנו הוא תנאי בסיסי לשם הנפקה של דרכון זר. התרגום עצמו יכול לאפשר לנו להוציא בקלות רבה יותר דרכון גרמני כי המסמכים המתורגמים יכולים לאפשר לנו להוכיח את הקשר המשפחתי וההיסטורי שיש לנו לגרמניה. אנו בחברת ליצ'י תרגומים חשוב לנו להקפיד על איכות התרגום ועל כך שהוא יהיה מדיוק לפי כול כללי הדקדוק הגרמני.

תרגום לגרמנית – תרגום מסמכים רפואיים


תרגום לגרמנית יכול לכלול גם תרגום של מסמכים רפואיים. פעמים רבות יש טיפולים רפואיים שאנחנו יכולים לקבל רק במדינות בחוץ לארץ כמו ארצות הברית או גרמניה. כאשר אנחנו זקוקים לטיפול רפואי מציל חיים בגרמניה כדאי לנו לתרגם את התיק הרפואי שלנו או מסמכים רפואיים חשובים שיש לנו גם לגרמנית. תרגום התיק הרפואי שלנו לגרמנית יכול לאפשר לנו לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שיש בגרמניה כך שאיכות החיים שלנו תשתפר באופן משמעותי. ככל שלרופא המטפל שלנו תהיה תמונה רחבה ומפורטת יותר אודות המצב הרפואי שלנו כך אנחנו נוכל לקבל את הטיפול הרפואי הכי טוב. ההחלטה לתרגם את התיק הרפואי שלנו לגרמנית היא החלטה שעלינו לקבל כאשר אנחנו צפויים לעבור ניתוח חירום או הליך רפואי מציל חיים בגרמניה. התרגום יוכל לאפשר לנו להרגיש שקטים יותר שנקבל את טיפול רפואי שמתאים לנו.