ליצ'י תרגומים– תרגום מערבית לעברית

החיים של כולנו הם דינמיים מאוד. בכל יום אנחנו צריכים להתמודד עם קבלת החלטות שונות, עם עסקאות שונות ועם יצירת קשרים עם אנשים שונים. כאשר האנשים שאנחנו רוצים ליצור אתם קשר לא דוברים את השפה העברית חשוב מאוד שנדע לתקשר איתם גם בשפה שלהם. כך למשל כאשר אנחנו רוצים ליצור קשר עסקי עם דוברי ערבית שלא מדברים עברית אנחנו יכולים לעשות שימוש בשירותי תרגום איכותיים. תרגום מערבית לעברית יכול לאפשר לנו ליצור קשרים עסקיים עם אנשי עסקים ישראליים ערבים וגם עם אנשי עסקים מארצות דוברות ערבית כמו ירדן או מצרים. חברת ליצ'י תרגומים מתמחה בתרגום של מסמכים שונים מערבית לעברית והיא עושה זאת במקצועיות רבה.

ליצ'י תרגומים– תרגום מאנגלית עסקית לעברית


חברת ליצ'י תרגומים מתמחה בתרגום של מסמכים עסקיים בשפות רבות. בין תחומי המומחיות של החברה ניתן לכלול תרגום מאנגלית עסקית לעברית. צוות המתרגמים של החברה מתמחה בתרגום של תכנים עסקיים כמו חוזים, חוזי רכש, דוחות מלאי, דוחות כוח אדם ועוד מאנגלית לעברית. החשיבות של התרגומים הללו לעסקים היא רבה כי היא יכולה לאפשר להם לבצע את העבודה שלהם באופן שוטף בצורה טובה יותר. תרגומים איכותיים מאנגלית לעברית כוללים תרגום של מסמכים באופן שנאמן למקור ומותאם לשפת היעד. ישנם הרבה מאוד מונחים שצריך להתאים את התרגום שלהם מאנגלית לעברית כך שהם יהיו מובנים לדוברי עברית.

ליצ'י תרגומים– תרגום מספרדית לעברית



חברת ליצ'י תרגומים מתמחה בין השאר גם בתרגום מהשפה הספרדית לתרגום לשפה העברית. איכות התרגום המקצועי של החברה היא גבוה מאוד והיא מעסיקה מתרגמים רבים שדוברים ספרדית ועברית ברמת שפת אם. התרגום יכול להיות שימושי מאוד עבור אנשי עסקים שעושים עסקים עם מדינות דוברות ספרדית אך לא רק להם. תרגום מספרדית לעברית יכול להיות שימושי מאוד גם עבור עולים חדשים ממדינות דוברות ספרדית. פעמים רבות עולים חדשים מספרד, פנמה, ארגנטינה, צ'ילה, פרו או מדינות אחרות שהשפה הרשמית בהן היא ספרדית צריכים לתרגם לעברית מסמכים שונים כמו תעודות לידה, תעודות נישואין, צוואות ועוד... . תרגומים אלו יכולים לאפשר לאותם עולים חדשים לפתוח פרק חדש בחיים שלהם בישראל כך שיהיה להם קל יותר להתאקלם בארץ. חברת ליצ'י תרגומים מציעה בין השאר גם שירותי תרגום על ידי עורכי דין שהם גם נוטריונים כך שהתרגום יהיה קביל מבחינה משפטית במשרד הפנים ובמוסדות רשמיים בארץ.